woensdag 29 mei 2013

Nieuwe bank

De Ikea bank kwam...zie de bovenste foto. Maar hij is best klein en strak. Kleden maken het er wel gezelliger door. Ik verschoof hem en besloot dat hij gewoon nog te stijf was van nieuwigheid. Even wachten tot hij lekker doorzakt raakt.
Ondertussen snuffelde ik tussen de meubels van Cor op 14 juli en hij vond dat zijn gele bankstel best goed zou kunnen passen in mijn huis. Ik moest hem gelijk geven, het was dé bank die ik zocht. Maar ik had net een nieuwe gekocht...!! Dubben, bubben en ik moest snel beslissen, want, dan zouden ze hem ook nog kunnen brengen. JAH, ik doe het. Het voelt heel goed. Die ikea bank kan altijd nog naar het atelier.
En zo brachten ze de enorme driezitter en tweezitter. Kruipbanken, zoals ik zocht en deze werden maar niet verkocht omdat ze zo groot en apart waren. Maar.....hier in huis staan ze geweldig. Lekker comfortabel ook nog voor de winter. .....de ikea bank doet het prima in het atelier. Er is zelfs al op geslapen...!!