zaterdag 2 juni 2012

Stoere dames.

Een heel goed idee van deze dames: Ze kwamen bij mij logeren en vertrokken de volgende dag naar Moux-en-Morvan, met een mooie wandelkaart, dineerden en logeerden daar en vertrokken de dag erna richting Lac des Settons. Daar hadden ook daar een logeeradres. En de laatste dag liepen ze een rondje om het enorme meer, richting Anost, waar ik ze weer oppikte. Zo wandelend, is de Morvan een prachtig gebied. Onderweg kom je vrijwel niemand tegen, je waant je alleen in de natuur. De kleine plaatsjes onderweg hebben niet altijd een café, het is leuk, als er wel een blijkt te zijn. Het lijkt me leuk, dat ik me hier eens over buig, en een geschikte route in kaart breng. Het een heerlijke manier om de vakantie door te brengen. De dames hebben het erg leuk gevonden en heel goed te doen. Nog een dagje Autun er achteraan, om lekkere dingen en vooral de bourgondische wijnen in te slaan.