woensdag 14 december 2011

De groene kast...

De kast is zijn eigen leven gaan leven. Mensen die binnen komen, willen de kast zien en spreken over;" ha, dát is die kast' en het is tevens het meest gefotografeerde object van het hele huis.
Bedoeld als handige kast, met veel kastjes, laatjes en plaats voor mijn grote aardewerken schalen, handig voor bezoekers in één-oog-opslag te zien wat ze nodig hebben.....
 Het verhaal heb ik nog eens op papier gezet en komt in de Quo magazine. Want het is ook het toppunt van creatief zijn, de hele kast heeft me alleen een paar potten groene verf gekost. De kleur is perfect, om een boost te geven aan een donkere, maar gezellige woonkeuken. De maat van de keuken is enorm, en  daarom moet de kast ook heel groot zijn.  (zo ook de tafel).
Het is niet een kast, het is DE kast. Omdat ik voor de Quo magazine een foto maakte plaats ik die ook weer even hier. Zodat hij nog een keer in de aandacht komt.