donderdag 8 december 2011

5 jaar

Mijn eerste blog pagina ging over 8 december 2006. 
(zie hier)
En dat is....Jaaaah, alweer 5 jaar geleden. Wat is de tijd gevlogen. En waar begon ik toen aan..?
Het gevoel van het 'grote onbekende' heb ik ondertussen ingewisseld met het gevoel van vertrouwelijkheid. En toch kan ik me haast niet voorstellen dat ik nu al weer 5 jaar in dit huis woon.
Hoeveel er gebeurd is en wat er gebeurd is, vindt je allemaal terug in mijn blogs. Er is nog altijd veel ontwikkeling, het gebied is nog altijd interessant, ik ben nog altijd blij dat ik toen die stap heb gezet. Eigenlijk is het allemaal leuker dan ik me had kunnen voorstellen.
Die dag, 5 jaar geleden, vroeg ik me af hoelang ik het zal volhouden. En of ik naar Nederland zou gaan verlangen. Nu denk ik daar nooit meer aan. Ik ben hier gewoon, en naar Nederland wil ik echt nog lang niet terug. (vraag me zelfs af of dát moment wel eens komt.)
Maar hier drink ik toch maar bubbeltjes op.
Op naar de het volgende jubileum.