woensdag 26 oktober 2011

Winter opstelling.

De kamer is in de winter opstelling gezet, lekker de stoelen rondom de haard. Maar....waar moet ik nu de tv laten..? Weg, dan maar, het blijft moeilijk. Nieuwe kast maken..? Waar zet ik die dan. Kortom, we kijken maar naar de knapperende vurige haard. De ramen hebben weer voorzet ramen, ze zijn weer voorzien van rubbertjes tegen tocht en ik heb ze ook nog extra beveiligd.


Tussendoor verder gegaan met het pimpen van de caravan. De gordijntjes hangen, het vinyl is gelegd, de meeste wanden hebben hun kleur, wat kermis posters op gehangen en nu nog het aanrechtje zagen en voorzien van een mooie plank met waskom. Al is het nog niet helemaal klaar, hier dan toch de foto...ik kreeg er zoveel oproepjes over. Geloof me, het is pas echt mooi, als het bed opgemaakt is...!