zaterdag 12 september 2009

Bruiloft en wijnproeven.

Op 09-09-09 trouwden Cindy en Carlo in Cussy. Ze zagen er prachtig uit, en ook Binky de hond had een stropdas aan en manchetten om. Ik mocht de catering verzorgen. Dat is ook al een feestje opzich. In mijn keuken heerlijke geuren en grote schalen voor lekkers. Mijn zoons zijn gekomen om te helpen. Pavé bakken, visjes in maisbladeren en nog veel meer op de bbq. 's avonds hielpen ze nog achter de bar in de Sale de fête. De volgende dag organiseerde Cor een wijnproeverij, de wijnkelder zelf is al een plaatje, vol enorme vaten, kratjes, en heel veel wijnflessen. De flessen waren geblindeerd en je moest proeven om te raden welke wijn het was. Omdat ik mijn hoofd de vele slokjes niet aan wilde doen, deed mijn neus het werk. En ...ik won. Een hele grote fles Meranges Côte-de-Beaune. Het sfeertje was geweldig.