vrijdag 18 september 2009

Mijn ouders zijn er...!

Eindelijk is het weer zo ver. Mijn ouders komen mij bezoeken. Zij en ik hebben hier lang naar uit gekeken. Rens heeft ze hier heen gereden en Timon is met de trein gekomen. Veel familie ineens. Dat komt ook omdat Rens en Timon mij helpen met de catering van een bruiloft. Het is heerlijk veel leven in de brouwerij en uit de keuken komen vele lekkere geuren. Iedereen hielp een handje mee. Mijn ouders hebben ook de nieuwe kamer ingewijd. Dat is goed bevallen, lekker groot en gezellig. En met de badkamer en suite. Luxe he. Ze hebben mij ook nog geholpen met het tuinwerk. (dat was deze zomer een beetje uit de hand gelopen). We bezochten een vide grenier in Montchanin. En brachten Timon naar de trein in Dijon, daar bezochten we gelijk de mooie stad. Koffie in een frans cafe en eten in restaurant. Terug door over de Grand Cru route, van Dijon naar Beaune. Men was al druk aan het druiven plukken. (de oogst is vast goed deze zomer).