zondag 8 april 2007

Pasen

Mijn lieve neef en diens vriend kwamen langs met bouwmaterialen, paaseitjes en een tas vol neerlands drop. En daar bleef het niet bij, want ze namen me ook nog mee uit eten naar Chateau Briant in Autun en daar aten we ook een Chateaubriant. Voortreffelijk restaurant.
De volgende dag was het pasen. Ik zette het ontbijt klaar op het terras, sfeertje Antonia volgens hen. Ik haalde vers brood bij het depot de pain, waar het een gezellige drukte was. Met onze volle buiken maakten we een wandeling in de bossen. Het was geweldig weer, en het was een geweldig paasweekend. En ze zijn zó enthousiast dat ze hier, met een makelaar, al twee huizen hebben bekeken. Ook eentje in Cussy. (waar ik nog wat oude tomettes meekreeg.)
Er is nog niks gekocht, maar ze zoeken door.
De vogels zijn druk, de zon geeft al een kleurtje en iedereen is vrolijk.