zondag 16 maart 2014

Stonehenge in Cussy

Ja, het is volle maan vannacht. En ik heb nu een waar Stonehenge in mijn nieuwe tuin.
Vanmorgen verschenen de nevelen al. Het is mooi mysterieus hier. Hoe gaan die rituelen..?

Ja, uit de tuin komen allerlei stenen tevoorschijn. Daardoor kost het inplanten zoveel tijd. Maar er zijn ook hele bijzondere stenen, die ik maar even apart leg (Ruud hielp mij, want ze zijn niet te tillen) Misschien vormen ze een bankje misschien zijn ze gewoon decoratief. Andere platte stenen gaan een straatje worden.
Er zijn nu ook nieuwe bomen gekomen, en veel struiken geplant. Langzaam wordt het wel wat. De knopjes verschijnen al. Ik ben zeeeeeeer benieuwd naar alles in zijn groene jasje.




Maar....de ochtend mist, trok al snel op, en de rest van de dag was het weer stralend zomerweer...!!