woensdag 13 februari 2013

ExpoVente

klik op de foto voor vergroting

Komende weken staat deze expo in de belangstelling.
Een nieuwe opzet/combinatie van een expositie, met na afloop de veilig van de kunstwerken. Geheel officieel en in het veilinggebouw.( Naast de NOZ  t.o/ de Cinema in Autun ). 23 kunstenaars werken eraan mee. Er zijn 15 sponsors. Het wordt dan ook groots aangepakt, met pers, radio en filmpjes. Nu al met grote stukken in de plaatselijke kranten. Het is natuurlijk ook heel leuk eens een veiling mee te maken. En voor mij helemaal leuk, om er ook zelf aan mee te doen. Er 5 illuminaties van mij bij. Kom kijken.

Donderdag 21 febr. 2013 van 10 tot 12 en 2 tot 6 Kijk dag
vrijdag 22 febr. van 10 tot 12 en 2 tot 6 Kijk dag
Zaterdag 23 febr. van 10 tot 12 Kijken
verkoop vanaf 2 uur.

Notitie 23 februari:
De opening.

De veiling is achter de rug. De hamer heeft aardig vaak geslagen. Ook twee keer voor mij. Ik kreeg zelfs een  hele goede prijs voor mijn grote en kleine non. Het was leuk dit eens meegemaakt te hebben.
De opening werd zeer goed bezocht. Met Crémant en hapjes, liep het heel gezellig. Dus veel mensen leren kennen. Het is een prachtig initiatief van Patrick Chetboun...! Klasse...!


de veiling