dinsdag 16 augustus 2011

18 oud franse borden

Ik zag ze overal wel liggen, ze hebben me altijd al aangesproken, de kommen vind ik er het leukste van....maar nu heb ik er eindelijk eens iets van gekocht. 18 borden. "Boulogne Digoin Sarreguemines" Het zijn iewat grote ontbijtborden, allemaal gaaf. 10 euro..!! En ook nog een zilveren couvert 6 van alles. En gehaakte gordijnen. Dun, stug katoen, grof mazig ...ook precies zoals het hoort. Ja, ik was op de brocante van Igornay. Het grote voetbalveld helemaal vol, altijd zo vol dat je al tureluurs bent na een aantal rijen. Maar ook dit jaar weer flinke hoosbuien, blubber en overal plastic over de brocante waren. Toch nog wat gekocht dus...Het weer is nu veel mooier, het gaat weer naar 32graden toe zegt men. Maar eerst ga ik het huis eens goed poetsen, ik heb tussen de gasten door geen tijd gehad het fatsoenlijk te doen. Top jaar, deze zomer.