vrijdag 8 april 2011

Actie in Nederland.

Gisteravond kwam ik weer terug uit Nederland: wat is het hier toch mooi, al die bloesems, gras hoog en vol paardebloemen, heerlijke geuren zowel buiten als in het huis én twee blijde poezen.
Er moest een chronische ontsteking in en bij de wortel van een voortand behandeld worden. Dat wordt dan vaak een dure en langdurige kwestie met een implantaat. Maar de ontsteking bleek minder erg en was verdeeld over twee tanden en tandvlees. Om dat goed aan te pakken zijn nu al mijn vier boventanden aangepakt. En daar ben ik heel erg blij mee. Men vraagt zich af waarom ik naar een tandarts in Nederland ging. Het is vooral óók een esthetische kwestie en door mijn slechte frans heb ik al eens een tandarts gebeten (lees elders in mijn blog). Het is dus nu dan ook heel mooi geworden. Ik heb niet veel andere dingen kunnen doen, alles draaide om de tandarts bezoeken. Ik kon liefdevol bij mijn ouders terecht en van de zee genieten. De poezen waren zo blij dat ik er weer was. Ze bleven in de buurt van de auto, gingen er lekker in zitten. "wij gaan voortaan mee!"