vrijdag 31 december 2010

Lekker warm

Oudejaarsdag. Mijn gasten zijn weer vertrokken, het was erg gezellig. Zo'n beetje alle hout is gekloofd, (mijn dank) en de kachel heeft volop gebrand. Kennelijk is daardoor het hele radiator systeem weer op volle toeren geraakt. Mede door het spelen met de toevoer per radiator, dus een goede afstemming, is het nu overal warm in huis. De poezen hebben het ook ontdekt en liggen nu steevast op de radiator. Maar ik vertrek zo naar Hans en Marie Thèrèse, om daar met lekkere hapjes het nieuwe jaar in te gaan. De rest van het dorp viert het in de Salle de fête, maar ik zie daar vanaf, omdat het er een enorm kabaal is en men toch graag met mij wil praten. In plaats daarvan geef ik zelf een kleine nieuwjaarsreceptie. Allemaal veel plezier vanavond en tot volgend jaar...;-)