vrijdag 5 juni 2009

Witte kast en...warm water

Terwijl de instalateur de boiler instaleerde, legde ik de laatste hand aan mijn 2e 'kast'.
Een witte dit keer. De vloer was verrot, er moest iets overheen, maar wat....?
De groene kast in de keuken is een super kast, dus waarom op diezelfde manier niet nog een?
Ik maakte een schetsje, en heb me helemaal aan dat schetsje gehouden. De deurtjes zijn van gaas, vooral handig voor de doorluchting, want de kast is heel erg geschikt voor beddegoed.
- Het vloertje in de kast krijgt ook nog een kleurtje- .
De vlekken op de muur erachter is omdat het stuck werk nog niet droog is. En, de deur ook nog wit is teveel van het goede, dus die werd blauw.
Ja, ondertussen werd de boiler geplaatst. Ik had het voorwerk gedaan, maar kon het niet controleren. En van de 20 lassen, waren er 2 lek.
Maar nu alles goed,
en heb ik uit 4 kranen warm water. Wat een luxe...!!!
Vanavond lekker in bad.