zaterdag 13 oktober 2007

Klussen!

Na het feest moet er weer gewerkt worden. Ik heb veel zware dingen te doen die ik net niet alleen kan, maar er is nu gelukkig iemand die me tegen kost en inwoning kan helpen met die zware klussen.
De tuin is onkruidvrij gemaakt en een plafond is van oude verfresten ontdaan waardoor er weer prachtig donker hout verscheen. Er moet ook nog een muur gesloopt worden en er moeten grote stenen verplaatst worden in de tuin. Zelf ben ik bezig met de laatste hoek in de keuken waar leidingen, afvoeren etc. moeten komen
We zijn gisteren na een bezoek aan de bouwmarkt, die eigenlijk alleen voor aannemers bedoeld is, met de vierwielaangedreven Jimny het bos ingegaan. Het rijden door de blubber was geweldig. Het paddestoelen zoeken ging minder vlot, tot hij een veldje vol sappige oranje cantharellen vond, die we dezelfde avond heerlijk opgegeten hebben.
Vanavond gaan we maar eens feestvieren want er is wéér een fête in het dorp. Dit keer een pannekoekenfeest. Benieuwd wat dat inhoudt. Ik houd jullie op de hoogte.